Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 3. juli 2011

Løkkecup som jeg ikke så noe av.

Full av faan idag. Kåt som det lille helvete jeg er. Alt går bra leeenge.

Kommer nedpå Seb's der alt er som det pleier. Snakker piss og har det bra.
Lurte på når alle Løkkecupmonsterene kommer, og de kom jo til slutt.

Treffer på første dama (og her er jeg nøye med å ikke bruke navn) og ting gikk bra. Finner tilslutt ut at hu er for dritings.

Men det er egentlig der da som jeg må si til dere som kjenner meg godt: Hvorfor i all verden skal dere "eie" meg noe så inn i helvete når jeg er med ei ny dame?? Vanligvis så ser dere ikke på meg engang! Men nå, så skulle man tro vi hadde vært sammen i flere år!! Jeg er glad i dere alle sammen, men dekk damer er idioter når det kommer til stykket! Jeg skal ikke si at det var derfor det gikk til helvetet men det hjalp ihvertfall ikke på!!


Andre dama som jeg hadde venta på ei stund hadde en grei nok unnskyldning. HU var real nok og sa at vi ikke passa sammen. Men hu var drita.

Gikk med hu på ny plass og jeg tenkte jo mitt. Trodde jeg var storsjarmør.
Lang historie kort; jeg gikk inn en tur og når jeg kom ut så kyssa hu med en annen. Jeg er enkel slik.
Hadetbra!

Alt i alt så var kvelden veldig bra, jeg har mitt liv og dere har deres.

2 kommentarer:

  1. Eh....Eierbeviset kom i posten etter at jeg gav han fyren i baren mætt spenn for deg!! Har du ikke fått de penga?

    SvarSlett
  2. De penga har jeg nok ikke mottatt nei. Helvetes synd egentlig for jeg har støtt hatt et ønske om å bli kjøpt.

    SvarSlett