Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 8. juli 2011

Jasså gitt?

Holdt på å glemme å skrive noe piss idag!

Er på nå så jeg kan likegodt skravle/skrible litt..

Var ute relativt tidlig ute idag. Dvs ved 8 tida. Begynnte edru, men det virker som et lite vondt år siden.

Dro på Nellie til å begynne med (og nå skal jeg slutte å si begynne) der det ikke var all verden med mennesker. De som var der var for så vidt greie, men jeg er mer hypp på musikk jeg liker. Stakk på Seb's der de ihvertfall kommer i nærheten. De som skjenner meg (...) veit hva slags musikk jeg egentlig liker og ingne i hamar spiller det.

Traff gamle kjente og det er jo alltid kult. OJ! Kom på at jeg også har kliptert meg slik at jeg ikke skal bli langhåra. Akkurat nå hører jeg på Everlast men jeg tror jeg tok en av de dårlige sangene for dette liker jeg ikke..

Spilte litt dart og greier og jeg var håpløs der også.

For dere som ikke veit det så kan jeg jo si at etterhvert (innen 1 mnd) så kommer jeg til å flytte bloggen.Dere som kommer hit via brugleblogg osv. får bare lære dere det nye som er

taste.priv.no

Det er den adressen jeg kommer til å bruke når alt kommer til alt. Ei stund igjen enda da.

Har tenkt å lage en konkurranse til dere som leser bloggen også, men det får vente litt.
Uansett, jeg lyt sova litt nå. Må bare finne på ei overskrift først.

1 kommentar:

  1. Har redigert innlegget over pga at jeg ikke klarte å skrive min egen nettadresse riktig. Ellers er det som det var.

    SvarSlett