Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 14. april 2011

Sweet Jesus

Tok noen dartrunder der det også gikk til helvete så så langt er alt som det skal.
Lovde meg selv at jeg skulle lage noen ostisser og glane på Generation Kill, men tror rett og slett det blir bingen istedet.

Til slutt vil jeg avslutte med en kjent og kjær hymne som vil gangne oss alle:

Eg veit i himmerik ei borg

Eg veit i himmerik ei borg,
ho skin som soli klåre,
der er kje synder eller sorg,
der er kje gråt og tåre.

Der inne bur Guds eigen Son
i herlegdom og æra,
han er mi trøyst og trygge von,
hjå honom eg skal vera.

Eg er ein fattig ferdamann,
må mine vegar fara
herfrå og til mitt fedreland,
Gud, meg på vegen vara!

Eg med mitt blod deg dyrt har løyst,
eg inn til deg vil treda,
og gjeva hjarta mod og trøyst
og venda sorg til gleda.


Med disse fagre ord så melder jeg av og husk at Satan ser dykkar!

2 kommentarer:

  1. Der ser du hva som skjer når du er edru på dart.

    SvarSlett
  2. Jepp. Og nok et bevis på at jeg er udugelig edru, så forsvant jo faktisk halve innlegget når jeg la det inn. Skal ikke gjenta seg. Full-støtt.kåm

    SvarSlett