Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 17. mars 2011

Vi begynt bra i dag. Hvorfor sier jeg vi?

Jeg begynte bra i dag og vant de første greiene.
Når alt kom til alt så tapte jeg litt..

Jørgen vant ståldart med Fred Johnny på andre. Jeg klatret på tredje og platesnurraer ble fjerde.

Artig at ingen kan si noe uten om.


Jeg hadde det veldig bra. Tilogmed alle jeg liker hadde det bra.
Nå kommer greiene til at jeg ikke skal si navn..

Jeg begynte på Nellie ettersom det var dart der.
Onkel Turid jobbet der og hu er jo like lang som meg.

Jeg vant 3 av 4 innledende runder i darten.
Plutselig så var det fck mot chelsea, det gikk 0-0 men det ante jeg ikke da.
Fred Johnny mot Jørgen gikk dom det måtte gå. En vant.

Jeg vant desverre over Erik....

Jaja.
Kom tilbake etter vinsten min (det vilsi 3dje plass) og var helt idiot

Nå sitter jeg her og vil at alle skal skjønne at det er bare venner som har seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar