Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 19. mars 2011

Hva skjer?

I dag så var det veldig bra med ting som skullegå fint.
Uansett så var det eldig mye bra som ikke skulle ha sett.
Jeg koste meg der jeg v ar, dvs, jeg drakk øl og røkte røyk.

Jeg så også en del av nye damer som jeg skulle hatt meg i. De ville ikke.

Tro meg, jeg liker de rare damene son har veldig bra pupper!
(De sier nei av en eller annen greie)
Jeg er jo ikke verre på det enn at jeg kan si at jeg liker pupper, men jeg liker også flatbankere som liker neg!

La oss si ei greie; Neste gang du meg, så si at du liker det. Jeg komner til å være han som ser på deg!

Vi begynte i dag hos Bjørn der vi så på ting som ingen skjønner. Han har en del filmer som ingen veit om. Jeg liker det som faan. Etterpå gikk vi på Nellie og traff på en del barnehagefolk. Alle veit jo hvor glad jeg er i det.

Etter Nellie så ble det Barrack der jeg døde litt ettersom det var Bjørnar og Bernt.

Jeg tror jeg prøvde litt på Seb's, men jeg husker ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar