Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 16. desember 2010

Føkk ju!

I dag har vi hatt et lite julebord.


Artig at ikke noen gidder å finne ut boe reklame!
Jeg skal
 forskjelle hva som har skjedd:

Avogtil så å også Seb's ha julebord.

Vi var på Hamarstua der vi fikk innihelvete bra mat.
4 Retters.


1: Bollebasæsj med kammaskjell, littegranne kveite

2. Mere fisk /kveite med  bassilusker og trøffler. Litt asbergers også.

3. Hjort er jo veldig mye hjort, s
å lenge man ikke skyter sjøl. Men her var det sopp og innbakte potitter.

4. Multekrem (som ingen ville ha så vi tok noe annet.

La meg bare si hvordan hele menyen var:

1. 0Bouillabaisse a la hamarstua (Veldig godt altså!)
    0garbert med med kamskjell og scampi og reker!!!!

2. Kveite med basillikumsmør
    (Trøffelkål, aspargesbønner, dillpottit og rødvinsaus)


3. Hjorteprastrami
    Herrregud. Jeg trodde jeg var mett. Tok feil jeg gitt. Du har ikke levd fær du har eti detta!
    Det var noe rundt også men det fikk jeg ikke med meg;  Selleripotpurre, smørstekte asperges bønner,
    sopp, ovnsbakte timianpotisser og røkt oljefond!

4.  Desssert.
      Vi Var aleine på denne tida, så vi byttet fra multer tiln noe anna.
      Jeg var veldig fornøyd. Skal si det i morgen  hva det var.



Herregud så inn i hælvete godt det er å spise på Hamarstua!
Litt morsomt å være med folk man jobber med hele året også!

Litt etterpå skal jeg leke med hvordan det gikk i dag. Færst mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar