Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 17. desember 2010

Drøkki littt igjen jeg gitt.

Artig at dere kunne komme. Jeg har det veldig bra så takk for at dere spør.

Jeg gadd ikke spørre hva slags opplevelse dere hadde med å lese bloggen i går. Og/å er en snørrfin opplevelse.
Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for og/å late som jeg ikke kan bedre. (jamfør facebook)

Veldig artig å høre på naben naboen som snoker så jævlig høyt at tilogmed jeg hører det.

Uansett så var jeg veldig idiotisk unødvendig bra mot meg sjøl. Jeg liker jo en del tvserier så derfor så er jeg med på en liten tracker. Ihvertfall så fant jeg ut at det var på tide å skryte av meg selv! IDIOT!

Sånn er det bare. Greia med å laste ned tvserier og skryte av det, er jo faktisk å ha looven på sin side! (Hein kan du ta å/og rette feila mine?)

Uansett. Hvis ingen har prøvert før så synes jeg dere skal prøve Entropia Univers. Litt mer voksent enn WoW egentlig (uten at vi skal sammeligne)

Nå skal jeglate som jeg skal sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar