Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 8. november 2010

Velkommen skal dere være!

Etter mange gråtkvalte samtaler med meg selv der jeg har lovet å ikke spre så mye møkk rundt omkring på internettet i fylla, har tiden kommet for å samle alt på ett sted. Nemlig internett.

Jeg kommer i all hovedsak til å være full når jeg skriver her og jeg lover å ikke slette noe (hvor er moroa da lizzom?) uansett hvor idiotisk det måtte være. Til gjengjeld så krever jeg at du som leser og min understått har forstått at fotsåpp er flått. Sagt med andre bokstaver; ikke ta det så høytydelig hvis jeg plutselig blir personlig og går til verbalt angrep på deg. Smil og tenk heller på hvor godt det blir å gi meg en på trynet neste gang du ser meg ute.

Farger og bakgrunn og slikt småpirk prøver jeg meg frem med. Kom gjerne med forslag.

Dette får holde som første innlegg. Talast på hedmarken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar