Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 13. november 2010

Sånn er det bare. Jeg skal ikke ta å si noe ettersom jeg batre er full
.

Etterhvert så må jeg bare skaffe meg noe å lekemed.
Uansett så sitter jeg her. Jeg håper og tror at det er greit at vi alle kommer til å være fine. Greit at dere eller vi ikke skjønner en dritt. Det som har skjeddd er jo at noen er mer full enn sndre.

Jeg skulle ønske at jeg hadde røyk nå ni dag.

Helt seriøst. Hva faan mener du? Er det liksomt greit å være arllight mens du ikke klarer å prate?
 Ok. Jeg er litt rar ettersom jeg bare er her. Du (mamma) er også veldig rar. Sjekk ut de folka som i det hele tatt kommer hit!

Hva skjer egentlig?

OK! Nå er det fulle rico.

Skulle ønske at det var et par idioti som jeg kunne være med på. Men enn så lenge så har jeg ikke noe å si hei til.

Jeg fikk <akkurat noe å si hei til. Jeg lager nok en ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar