Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 2. februar 2015

Klarer ikke å finne på en ting

Ok. Jeg er full idag. Men jeg tror at noen syenst at vi ikke liker politiet.

Dette er veldig ugreit. Jeg har veldig mange politifolk som jeg liker.

Tenk deg litt om. Om en polititmann kommer til deg og sier at røyken din er fryktelig ulovlig, så er det greit. Det er også veldig kjipt. De politifolk som jeg kjenner som har vært  ute en dage før, de driter i det. Alle mine politivenner ser en annen veg mens jeg røyker. Jeg gjør jo ikke det i trynet til politiet.

Hvis du er så jævla dum så du syenes polti er en dritt, ja da er du en idiot!

De folka jeg kjenner som er politi, de er fantastiske mennesker! Og de har da aldri arrester meg. Men det er klart at hvis du skal påpeke en røketing og blåse opp i ansiktet til en politimann, ja så gjør du det sjøl! Skjerp deg!

Ingen av de politimennene jeg kjenner synes at hasj er feil. De synes at hasj er feil i det du driter deg ut. Og det er faktisk helt greit!

Jeg aner faktisk ikke hva jeg sier, men jeg liker at jeg bar digitalt osv...

Deal with it!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar