Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 1. oktober 2012

Jeg klarer ikke!

Jeg skal ikke si noe men det var da en som gikk dit egentlig.


Jeg skal lage egentlig jeg.



Skulle du ha sett,
der var jeg og der var dett.

Jeg ville jo mer veldig med Felicia og dett var det.

Jeg gikk som faan og der var hu,
men i hælvete Anne marie og der var hu.

Skulle på kino men hva fikk vi se
En lita greia og det var egentlig ikke det.


Jeg lurte jo litt der hu satt på beinet,
det var ikke bra, det var litt slik kleine,
bråten på hvordan jeg fikk mitt.
Satt sammen met nachspiel og gitt!

Du husker ikke mer mens vi var hos duden,
slik kan det bli når vi hos greia.
Skulle ønske at alt var huden,
du husker jo ikke at hva var greia.

Vi satt der og hva var greia?

Gadd ikke drikke opp alt dere fikk,
nesten så det ikke ble trafikk.

Jeg klarer ikke prate om ting. Slik er det bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar