Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 8. juli 2012

Nok ei helg gitt. Blir bedre til uka!

Ok da. Jeg er drita full så jeg får prøve å gjenfortelle litt.
Jeg begynte dagen oppe hos TomTom og linn. De passa katter og jeg fikk mætti øl der. Veldig trivelig.

Etterhvert så stakk jeg på Seb'as der jeg fikk mer å drikke på og alle var enige om at det va en fin dag.

Stakk derettr på Nelllie og tok noen øl, der var det ikke fullt så trivlig, men det gikk da ann.

En ørlliten tur på Barrack bare for å få medisin ok det gikk greit.

Stakk tilbake til Seb's og ble ordentlig full. Fikk høre hvor full jeg egentlig var på lørdag/søndag og skammer meg enda.

Til syvende og sist så tapte jeg i billiard så alt er som det skal være.

Kan ikke skriv3 noe mere nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar