Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 4. april 2012

Stusslig tirsdag

I dag var det quiz. Og vi prøvde så godt det lot seg gjøre. 80 spørsmål der vi ikke kunne noen svar.

Vi var den vanlige gjengen dvs Spikkers, dama, radio og jeg. Johan kom desverre ikke så vi vant jo ikke. Uansett så ble det en 3. plass med 10 lag. Ikke altfor dårlig men alikevel 10 poeng opp til sølvsnuttene.

Stakk på Seb's etterpå og klaska litt dart og fikk juling der. Jeg må huske på at jeg ikke er flink lengere.

Gadd ikke klatre gudskjelov ettersom de har tat ned de lettvinte tingee å klatre i. takk og takk.

Nå somdet er påske så kommer jeg sikkert til å prøve å skrive litt mer enn det jeg har gjort hittil.

Ikke noe fortærandes som skjedde i dag så jeg kan ikke drite meg ut med å skrive noe søppel. Ble noen fernet selvfølgelig men ikke noe voldsomt.

Kjedelig kladd med andre ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar