Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 25. mars 2012

Artig kveld me kjedelig blogg!

Dro til Erik etter en frekk invitasjon som innebar øl og grikling!
Var der rundt 4 tenker jeg.

Så på verdens beste konsert med Deep Purple spilt inn i 72 fa Copenhagen (50,-)
Stakk på Nellie når Platesnurrer skulle på jobb. Fikk også høre at Minsten var ute. men det var også Even og Mona.

Satt med de ei stund før turen gikk til Seb's. ikke verdens meste med folk der men fikk da ihvertfall sett at minst hadde en jævla bra snurrebart, på linje med Torgrim.

Nellie igjen der det begynte å komme mange folk, deriblant hu jeg IKKE hadde med hjem, men som har 10000 kromosomer. (ikke tro på alt jeg skriver på nett. Dvs. Tror på dette, ikke det jeg skreiv!)

Omtrent 783760% var dritings i dag og vaktene gjorde jobben sin med å kaste ut folk. Jeg fikk øl av mange. Mest av onkel Erik.

På veg hjem så var politiet på plass og grisearresterte en kar i gamle ghettoen. Sikkert til pass for han. De stoppa alle som kom inn og ut bortsett fra meg :)

Ole Martin fant meg etterpå og han kjøpte baguette til meg før vi dro til han. Ingen ting å drikke på, men en bra samtale.

Så gikk jeg hjem.

Herregud dette var en kjedlig blogg.

Det er jo mye bedre når jeg er dritings og ikke klarer å skrive en drit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar