Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 13. januar 2012

Hva faan ser du etter?

I dag var det tydeligvis OsloESS konsert både på alkoholfrie plasser og på de som serverer. Veldig bra! Kudos nesten!

Jeg derimot har egentlig ikke noe forhold til dette bandet som tydeligvis trekker mætti folk fra fjern og nær! Gode ting!

Jeg kom på Seb's slik ved 8 tida der jeg ble møtt av en bartenderer som sa jeg skyldte penger. Det var jo veldig greit i og med at jeg gjorde det.

Satt der og blomstret ei stund før en hel haug med ittno kom inn..

Neste gang dere er på konsert, kan dere væresåsnill å ta med folk som har hørt musikk før? Bare et lite spørsmål.

Jeg registrerer også at min gode venninne Jenny Skavlan har fått seg nytt program. Rekk opp hånda de som så på tweet4tweet i dag! Eller enda bedre, de som så på det kan krysse av nederst under innlegget mitt helt til høyre!

Jeg er ganske sliten nå ettersom jeg er midt inne i min "hvite måned" (fuck it, vi veit at dette ikke funker) så ta det litt med ro.

I andre ting av interesse så kan jeg nevne at jeg scora en hel haug med voksenpoeng da jeg kjøpte meg dyne, pute, laken, dynetrekk, putevar og strecthlaken her om dagen! Stolt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar