Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 25. januar 2012

Homoseksuell blogg for faan!

Vi var på Nellie der vi ikke gjorde det så bra i det hele tatt. 1.ste omgangen ble helt katarofal.

2 omgangen gikk faktisk greit men vi klare ikke helt å ta igjen det vi tapte.

Både med og uten et ekstra klippekort så gikk det til helvete.

Har noen av dere vært på en plass der dere er nødt til å betale mer enn det dere har med? Det måtte jeg i dag. Det er også helt greit, men bare ikke si at jeg er nødt til å dele det med alle andre /slik som her)

Ble med på nachspiel der alt hang på greit helt til jeg skjønte at han andre også var på hugg etter hun jeg var etter.

To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar