Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 16. november 2011

Sier du det ja!

Var på quiz i dag og det var jo greit.
Skulle ikke drikke ettersom jeg skylder altfor mye til alle jeg kjenner. Kom på delt andre plass og det får gå.Desverre ikke første ettersom jeg dreit meg ut en del.

Jeg spiller jo Skyrim for tiden så jeg skal egentlig ikke ut en gang. Men slik gikk det. Ble dritings og da må jeg skrive ett eller anna piss på bloggen.

Gikk på Sebs og tapte litt dart mot Hein og Jon. Ikke noe problem for det har jeg gjordt før. Stakk tilbake til Nellie etterpå for å prøve å gjøre opp kortet mitt. Det gikk dårlig ettersom Bjørnar og Anders hadde ei gitarting å spelle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar