Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 8. november 2011

Gratulerer med dagen Brugleblågg!

I dag er det faan meg e jeg må si noen ord i den forbindelse. Det er:AAAARRRGGGHHH! Jeg er full når jeg skriver. Noen av de beste greiene kan dere sjekke ut sjøl.

Jeg trodde jeg skulle enten få meg faan skare der noen var damer og atter andre likte meg. Det gikk ikke. Derneste trodde jeg at jeg skulle tjene like mye som de andre rosabloggerne. Gikk faan ikke det heller. Adsence betaler ut etter at du har tjent 600 dollars.

Hvis dere lurer på hvor mye jeg har tjent i løpet av et år, så er det
Totalinntekter Detaljer »
kr 110,51
Ubetalte inntekter
Før 1. nov. 2011

Yay! Fuck you for å aldri trykke på reklamen min!

Nei, jeg blir ikke rik. 100 spenn i løpet av ett år. Dere skjønner det at jeg ikke gjør det for penga! Med dette tempoet så trrenger jeg 20 år til før jeg får en utbetaling! Takk skal dekk faan meg ha!

Jeg er glad i dere som leser meg åkke som jeg. Jeg har aldri skrevert fort at dere skal gi meg penger.

Nå har det gått ettt jævla år, så hvis dere gidder å gi linken taste.priv.no til andre så kommer jeg til å like dekk lell...

Jeg synes forstatt det er moro at rosabloggere tjener mer enn mætt i det jeg gjør. Hvis jeg namedropper noe, så kanskje jeg har det også.

Til dere som bestemmer slik: Hva faan skal jeg si for noe?

Brunkrem, osv er uaktuellt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar