Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 17. august 2011

Edrublogg (nesten)

Ettersom jeg får så jævlig mye pes hver gang jeg har vært ute å drukkert uten å blogge, så skal jeg kåla ned noen ord nå. Blir ikke sånn supermorsomt men et lite referat skal vi vel få til.
 Hmmm. Jeg omtaler meg som "vi" når jeg er litt påseilet. Det skjer aldri i fylla.

Dagen begynte veldig tidlig og etter en kjip start (som også var bra på en måte) så gikk turen til Tante Gerdas. Jeg ba om en liten kaffekopp og det fikk jeg jaggu også. Lite kaffe, men full pris. Jaja. Min egen feil. De andre fikk halvlitere til samme prisen.

Dro hjem for å gjøre lekser men sporet av litt gitt. Fant ut at det var en pappask med nye episoder i seriene mine. Glemte å se på de også ettersom jeg ble sittende fast i det lobotemerte nettet mitt. Dro på quiz på Nellie der vi gjennomførte en grei første omgang bare for å rakne totalt i andre.

Rundt 9'ish var det klart for Seb's (jada. Genitivs s og hele pakka i noreg) og litt mer seriøs drikking. Sjefslooter'n fra Manchester kom tilbake og alle var glade. Klarte ikke helt å banke de i dart ettersom Runar suger kukk i helvete! Neida, han gjør jo ikke det. Han bare småsmatter litt.

Jeg veit egentlig ikke hva jeg skal blogge om ettersom jeg mer eller mindre er edru. Havna hos ei venninne der jeg ble fora med mat og litt øl. Prøvde å introdusere henne for jodling, men av en eller anna grunn så lo hun bare av meg...



Skal blogginga bli mer spennende enn dette, så trenger jeg hjelp. Jeg har ikke råd til å drikke hver jævla dag. Donasjoner kan betales i baren på seb's. Innskudd mer enn 100 kroner belønnes med mention i bloggen. Over 500 og jeg lager ei hel side til deg/dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar