Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 1. august 2011

01.08.2011

I dag så sto jeg å klora på døra klokka seks. Men dagen begynner ikke der. Jeg hadde avtalt å komme en tur til slekta som jeg ikke har vært os siden i mars. Ja jeg er elendig slik.Der var det sjømat på menyen så jeg spiste meg mett på krabbeklør, reker og laks. Yummi!

Fikk skyss av søstera mi ned til Hamar igjen der jeg sto og klorte på døra til Nellie rundt 6.

Etter et par øl ble det åpenlyst at det var mætti søndag med alt det innebærer. Veldig glad for at jeg ikke fortsatte min karriære som bartender. Mulig dem får seg, men jeg kan ihvertfall gå når det passer meg.

Dro på Seb's etterhvert. Til å begynne med så var det ikke bedre der. Noen sørget enda som seg hør og bør, mens andre var fulle av vitser. Grei blanding egentlig.

Fikk beskjed om at jeg hadde nådd grensa mi (som var helt ok) og fant ut at jeg skulle en liten tur til innom Nellie.

Etter å ha sett på de rare menneskene der ei stund, med en øl, så gikk jeg hjem.

Alt i alt så var Hamarsmellen veldig redusert. Mer som en kinaputt som har ligget i vann. Lenge...

Forresten: Fra nå av kommer alle overskrifter til å være datoer. Med unntak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar