Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 2. juni 2011

Javel.

Enda en dag er over og jeg kan skrive!

Skulle egentlig darte litt i dag men det utgikk pga dårlig oppmøte. Vi kaster jo ståldart og ikke slik enkel homsedat i form av elektroniske skiver! Når det er sagt, så ønsker jeg alle hamarsinger lykke til i NM i helga! Hadde vært fett å være med men ting skjer.

Stakk på Seb's der det var billiard/biljard turnering. Mætti gode folk som var med så jeg turde ikke prøve.
Traff selvfølgelig på mange kjentfolk og også noen jeg ikke kjente.

Ettersom jeg ikke hadde noe spesiellt å gjøre, så ble det Nellie etterhvert. Der kjente jeg jo også brorparten, men traff da noen jeg ikke hadde hilst på på ei stund. Noen enheter senere så var det på tide å gå hjem.

Slik kjedelig blir faktisk denne bloggen fremover hvis jeg ikke kan bli sponset med drikke!!

Vi får se om fortsettelse følger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar