Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 15. juni 2011

Artig lell.

Jada. I dag så døde jeg litt. Er hjemme nå og alt er greit. Skulle ænske jeg kunne vært på Priest konsert i dag men sli k gikk det ikke.

Begynte bra på Nellie der Steve holdt fortet mens vi hadde quiz.
Etterpå ble det en tur på Seb's for å drikke litt morsomt. Holdt ikke ut å lenge der, så jeg gikk tilbake igjen. Der traff jeg en del lettvindte damer. Men skulle nok blitt på Seb's.

Var mest ute etter drikke i dag slik at Nellie fikk mest oppmerksomhet.
Dama til mannen som jobbet blødde fra såret sitt så han døde.


Sitter hjemme å ser på tornadoer og gleder meg til flommen blir driiitdiger i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar