Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 5. mars 2011

Slik er det.
Herregd vaskemaksine min går rundt. Snart kommer naboene mine til å klage.
Jada, jeg fant også ut at dette går til helvete.
Jeg er der som jeg kommer til å sette på en vaskemakin veldig seint. Hvis Nordthug kan gå sidelengs inn, så kan faan meg jeg også være våken sent og drite i naboer! Jeg har jo ikke gjordt noe feil uansett, veldig morsommt at jeg gidder å skrive. Jeg fikk ikke noe reklame fra de som betyr noe, mem etter at jeg tok saken i min egen hånd så fikk jeg mætti ! Kan ikke si nei nå!Den dagen jeg ikke har reklame, som jeg har, så skal alle drite i det.
I Dag så  må jeg klare å finne ut noe som er reklamebasert.


Jeg tror det skal g¨bra..

Eller hva tror dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar