Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 12. januar 2011

Herregud!

Ok. Først og fremst så må jeg fortelle hvor vi (jeg) er i verden.
Jeg befinner meg på den pubben somer mitt hjertes kjær, nemlig Seb's (Legg merke til genetivs "s"en som ikke finnes på norsk.

Full og jævlig. Jeg tenker som så at jeg er ørlittegranne sulten. Statoil!!!

Som tenkt som gått. Strekningen er en liten 7-800 meter.

Jeg kom cirka 500 av dem.

Da skal jeg bare slippe en ørliten prupp. Gikk ikke det gitt. Jeg bruppa! Måtte gå fra halvegas fra statoil og hjem med å prøve å ikke gni rompeballene mot hverandre! Veldig stolt nå.

Som om det ikke var ille nok, så måtte jeg fortelle dere om det også.

Nå skal jeg ta meg en rundvask i dusjen.

Talast....

1 kommentar: